domingo, 18 de junio de 2017

ESTOU FARTO DE SUSPENDER (6ºA)



ESTOU FARTO DE SUSPENDER

(Música de "Cómo te atreves", Morat)

Todo me ten que suceder a min
Custoume moito pero estou esperto
Teño e exame e non chego a tempo
É imposible, é imposible

Estou seguro que xa suspendín
Debo levar un carro de suspensos
Fun en tractor e agora pensó ir
Como unha moto e pasar á ESO

Catro partes en terceiro
Cinco meses sen recreo
Dúas veces me mirches
Nin sequera me falaches
6º A saúda á ESO

Andan dicindo no instituto
Que poñen partes a boleo
O mesmo que nunca miraches
Agora buscas no recreo
6ºA está na ESO

Estou farto de suspender
Oh, oh
Estou sen móvil, play e Nintendo
No meu colexio estou bastante ben
Pero a tortilla é mellor na ESO

Estou farto de suspender
Falar contigo e recibir pretextos
O ano que vén imos ver
Quen presta atención a quen

Na ESO vanme a querer


Autores/as:
Alumnado de 6ºA

No hay comentarios:

Publicar un comentario