sábado, 10 de junio de 2017

ESTAMOS EN BENIDORM (1ºB)



ESTAMOS EN BENIDORM

(Música de "Me duele el corazón", Enrique Iglesias)

En primeiro B
Queremos cantar
Porque todo nos gusta
Máis que traballar

O que nos importa
Ademais de aprender
É cantar cancións
E pasalo ben

Mestra que imos facer
Sumas, restas sen parar
Por riba, os animais!
Eu xa non podo máis!

Se ti vas, eu tamén me vou
Ó patio a xogar
Vai moita calor, calor
Isto é como Benidorm
Vou buscar o bañador

Se ti vas, eu tamén me vou
Porque aquí dáme o sofocón
Calor!
Isto é como Benidorm
Vou buscar o bañador

A segundo hai que pasar
Non pensar en troulear
Xa logo virá o vran
Para ir a Barrañán

En primeiro B
Queremos cantar
Porque todo nos gusta
Máis que traballar

O que nos importa
Ademais de aprender
É cantar cancións
E pasalo ben

Mestra que imos facer
Sumas, restas sen parar
Por riba, os animais!
Eu xa non podo máis!

Se ti vas, eu tamén me vou
Ó patio a xogar
Vai moita calor, calor
Isto é como Benidorm
Vou buscar o bañador

Se ti vas, eu tamén me vou
Porque aquí dáme o sofocón
Calor!
Isto é como Benidorm
Vou buscar o bañador.

A segundo hai que pasar
Non pensar en troulear
Xa logo virá o vran
Para ir a Barrañán

Porque este curso
Vai rematar
E teremos tempo
De irnos refrescar


Autores/as:
Alumnado de 1ºB

No hay comentarios:

Publicar un comentario